01.11.2013
Wyprawa teamu Nobile do Grecji w obiektywie Łukasza Nazdraczewa

Na początku maja wybraliśmy się na wyjazd teamu Nobile do Grecji, gdzie kręciliśmy materiał z najnowszym sprzętem na 2014 rok. Jechaliśmy busem załadowanym kajtami i deskami do Aten, ciągnąc na przyczepie żyrokopter, do kręcenia scen z powietrza.

Sieplywa.pl - Windsurfing, Kitesurfing i Surfing w najlepszym wydaniu

Przejechaliśmy pół Europy! Najpierw droga prowadziła przez Rumunię i Bułgarię, ale już gdy przekroczyliśmy granice Grecji, poczuliśmy klimat tego kraju, białe domki, zadbane ogródki, sady oliwne i historyczne Ateny zrobiły na mnie duże wrażenie. Następnie prom i pierwszy przystanek - wyspa Paros. Carlos Madson i Eudazio da Silva przylecieli z właścicielem Nobile - Darkiem Rosiakiem, jego samolotem. Powrót też był ciekawy, we 3 laski wracałyśmy busem z żyrokopterem przez całą Grecję, potem promem do Włoch i autostradą do domu.

W Paros przyjęto nas nieziemsko miło w hotelu Holiday Sun, oraz szkole Paroskite.gr, gdzie już pierwszego dnia przywitał nas super wiatr! Wybraliśmy się tam przed sezonem, by mieć spot tylko dla siebie, niestety łączyło się to z przedsezonowym wiatrem, złapaliśmy 3 dobre dni wiatru ale nie narzekaliśmy na nudę w międzyczasie.

Mieliśmy super sesje na Paros, wraz z Maćkiem i Olkiem Lewandowskimi, oraz Carlosem "Karolkiem" i Eudaziem "Edkiem" przetestowaliśmy wszystkie deski, było bardzo śmiesznie na wodzie, skakaliśmy nad pomostem, pływaliśmy za katamaranem, robiliśmy tricki w synchro, a żyrokopter cały czas latał między kite'ami.

Sieplywa.pl - Windsurfing, Kitesurfing i Surfing w najlepszym wydaniu

Jednego dnia popłynęliśmy na Naxos, gdzie opłynęliśmy wyspę katamaranem WildSideGreece, szukając najlepszego spotu. Zobaczyliśmy sporo ładnych zatoczek, zasłoniętych od fal, z mega przejrzystą wodą, super do pływania. Mieliśmy też wyprawę na Antiparos, to piękna górzysta wyspa, z której mamy masę zdjęć. Cały czas towarzyszyła nam grecka kuchnia, ze świeżą oliwą, przepyszną fetą i lokalnym winem. Warto tam wrócić, mam nadzieję już w przyszłym roku.

Zobaczcie co obiektyw Łukasza Nazdraczewa uwiecznił na tym wyjeździe.